Kauba tellimise tingimused

1.    Kauba olemasolu

Laos olemasolev kaup postitatakse kahe päeva jooksul pärast tellimuse eest tasumist.

Kaup, mida kohalikus laos ei ole, tellitakse Teile spetsiaalselt pärast makse laekumist.

Kui Te ei leia kataloogist soovitud kaupa, andke meile teada ja me püüame aidata.

            2.    Kauba hind

Kauplus jätab endale õiguse kuni tellimuse kinnitamise hetkeni hindu ilma ette teatamata muuta. Kinnitatud tellimuses hindu ei muudeta. Ostu-müügileping loetakse sõlmituks alates ettemakse laekumisest kaupluse kontole.

3.    Kauba eest tasumine

Kui olete tellimuse vormistanud, saadetakse 24 tunni jooksul Teie e-posti aadressile arve. Arve saate tasuda pangaülekandega või sularahas kauba kättesaamisel (sularahas saab maksta ainult kauba eest, mis on laos olemas ja millele klient ise järele tuleb).

4.    Kauba saatmine Eesti piires

Tellitud kauba saadame SmartPOST i või Omniva pakiautomaatidesse. Kaubale saab ka ise järele tulla.

Pakiautomaadi kaudu saatmine maksab 2,99 eurot - Smartpost, 2,79 eurot - Omniva , sõltumata kauba kaalust ja hinnast (ei kehti tellimustele suveniiride kategooriast).

Täpsema info saatmise kohta leiate veebilehtedelt http://uus.smartpost.ee/ru/ ja https://www.omniva.ee/chastnyj/posylka.

Kaubale saate ise järele tulla (tasuta) aadressile Vahuri 4 (endine Peterburi tee 57a) ,Tallinn (järgmisel päeval pärast tellimuse vormistamist). Kauba üleandmise saab kokku leppida telefonil +372 55 83 548 või kirjutades e-posti aadressile info@toplures.ee.

Kui tellite tooteid suveniiride osakonnast, täpsustage hind ja kättetoimetamise võimalused eraldi e-posti või telefoni teel.

Rohkem kui 100-euroste tellimuste korral on saatmine Eesti piires tasuta.

5.    Kauba tagastamine ja väljavahetamine

Kui ostetud kaup ei sobi ja/või ei vasta ostja ootustele, on võimalik ostu-müügileping 14 päeva jooksul tühistada. Seejuures kohustub ostja tagastama kauba viivitusteta, aga mitte hiljem kui 30 päeva pärast kauba tagastamise taotluse esitamist. Müüja kohustub tagastama kauba eest tasutud summa viivitusteta, aga mitte hiljem kui 30 päeva pärast taotluse saamist (võlaõigusseadus § 56). Raha tagastatakse ainult sellele kontole, millelt tellimuse eest tasuti. Lepingu tühistamisel kohustub ostja hüvitama postikulud ja muud kauba tagastamisega seotud kulud summas kuni 10 eurot. Defektse kauba korral hüvitame kõik kauba väljavahetamisega seotud kulud.

Nõuded tagastatavale kaubale:

- toode ei tohi olla kasutatud

- toode peab olema avamata või kahjustamata originaalpakendis

- toode ei tohi olla kahjustatud/määrdunud

NB! Kui toode ei vasta ülaltoodud nõuetele, ei kuulu see tagastamisele ega väljavahetamisele.

Kui Teil on tekkinud küsimusi tellimistingimuste, kauba kättetoimetamise või tagastamise kohta, kirjutage e-posti aadressil info@toplures.ee.