Kauba tellimise tingimused

1.    Kauba olemasolu

Laos olemasolev kaup postitatakse kahe pÀeva jooksul pÀrast tellimuse eest tasumist.

Kaup, mida kohalikus laos ei ole, tellitakse Teile spetsiaalselt pÀrast makse laekumist.

Kui Te ei leia kataloogist soovitud kaupa, andke meile teada ja me pĂŒĂŒame aidata.

            2.    Kauba hind

Kauplus jĂ€tab endale Ă”iguse kuni tellimuse kinnitamise hetkeni hindu ilma ette teatamata muuta. Kinnitatud tellimuses hindu ei muudeta. Ostu-mĂŒĂŒgileping loetakse sĂ”lmituks alates ettemakse laekumisest kaupluse kontole.

3.    Kauba eest tasumine

Kui olete tellimuse vormistanud, saadetakse 24 tunni jooksul Teie e-posti aadressile arve. Arve saate tasuda pangaĂŒlekandega vĂ”i sularahas kauba kĂ€ttesaamisel (sularahas saab maksta ainult kauba eest, mis on laos olemas ja millele klient ise jĂ€rele tuleb).

4.    Kauba saatmine Eesti piires

Tellitud kauba saadame SmartPOST i vÔi Omniva pakiautomaatidesse. Kaubale saab ka ise jÀrele tulla.

Pakiautomaadi kaudu saatmine maksab 2,99 eurot - Smartpost, 2,79 eurot - Omniva , sĂ”ltumata kauba kaalust ja hinnast (ei kehti tellimustele suveniiride kategooriast).

TĂ€psema info saatmise kohta leiate veebilehtedelt http://uus.smartpost.ee/ru/ ja https://www.omniva.ee/chastnyj/posylka.

Kaubale saate ise jĂ€rele tulla (tasuta) aadressile Peterburi tee 57a ,Tallinn (jĂ€rgmisel pĂ€eval pĂ€rast tellimuse vormistamist). Kauba ĂŒleandmise saab kokku leppida telefonil +372 55 83 548 vĂ”i kirjutades e-posti aadressile info@toplures.ee.

Kui tellite tooteid suveniiride osakonnast, tÀpsustage hind ja kÀttetoimetamise vÔimalused eraldi e-posti vÔi telefoni teel.

Rohkem kui 100-euroste tellimuste korral on saatmine Eesti piires tasuta.

5.    Kauba tagastamine ja vĂ€ljavahetamine

Kui ostetud kaup ei sobi ja/vĂ”i ei vasta ostja ootustele, on vĂ”imalik ostu-mĂŒĂŒgileping 14 pĂ€eva jooksul tĂŒhistada. Seejuures kohustub ostja tagastama kauba viivitusteta, aga mitte hiljem kui 30 pĂ€eva pĂ€rast kauba tagastamise taotluse esitamist. MĂŒĂŒja kohustub tagastama kauba eest tasutud summa viivitusteta, aga mitte hiljem kui 30 pĂ€eva pĂ€rast taotluse saamist (vĂ”laĂ”igusseadus § 56). Raha tagastatakse ainult sellele kontole, millelt tellimuse eest tasuti. Lepingu tĂŒhistamisel kohustub ostja hĂŒvitama postikulud ja muud kauba tagastamisega seotud kulud summas kuni 10 eurot. Defektse kauba korral hĂŒvitame kĂ”ik kauba vĂ€ljavahetamisega seotud kulud.

NÔuded tagastatavale kaubale:

- toode ei tohi olla kasutatud

- toode peab olema avamata vÔi kahjustamata originaalpakendis

- toode ei tohi olla kahjustatud/mÀÀrdunud

NB! Kui toode ei vasta ĂŒlaltoodud nĂ”uetele, ei kuulu see tagastamisele ega vĂ€ljavahetamisele.

Kui Teil on tekkinud kĂŒsimusi tellimistingimuste, kauba kĂ€ttetoimetamise vĂ”i tagastamise kohta, kirjutage e-posti aadressil info@toplures.ee.