Kauba tellimise tingimused

1.    Kauba olemasolu

Laos olemasolev kaup postitatakse kahe p├Ąeva jooksul p├Ąrast tellimuse eest tasumist.

Kaup, mida kohalikus laos ei ole, tellitakse Teile spetsiaalselt p├Ąrast makse laekumist.

Kui Te ei leia kataloogist soovitud kaupa, andke meile teada ja me p├╝├╝ame aidata.

            2.    Kauba hind

Kauplus j├Ątab endale ├Áiguse kuni tellimuse kinnitamise hetkeni hindu ilma ette teatamata muuta. Kinnitatud tellimuses hindu ei muudeta. Ostu-m├╝├╝gileping loetakse s├Álmituks alates ettemakse laekumisest kaupluse kontole.

3.    Kauba eest tasumine

Kui olete tellimuse vormistanud, saadetakse 24 tunni jooksul Teie e-posti aadressile arve. Arve saate tasuda panga├╝lekandega v├Ái sularahas kauba k├Ąttesaamisel (sularahas saab maksta ainult kauba eest, mis on laos olemas ja millele klient ise j├Ąrele tuleb).

4.    Kauba saatmine Eesti piires

Tellitud kauba saadame SmartPOST i v├Ái Omniva pakiautomaatidesse. Kaubale saab ka ise j├Ąrele tulla.

Pakiautomaadi kaudu saatmine maksab 2,99 eurot - Smartpost, 2,79 eurot - Omniva , s├Áltumata kauba kaalust ja hinnast (ei kehti tellimustele suveniiride kategooriast).

T├Ąpsema info saatmise kohta leiate veebilehtedelt http://uus.smartpost.ee/ru/ ja https://www.omniva.ee/chastnyj/posylka.

Kaubale saate ise j├Ąrele tulla (tasuta) aadressile Peterburi tee 57a ,Tallinn (j├Ąrgmisel p├Ąeval p├Ąrast tellimuse vormistamist). Kauba ├╝leandmise saab kokku leppida telefonil +372 55 83 548 v├Ái kirjutades e-posti aadressile info@toplures.ee.

Kui tellite tooteid suveniiride osakonnast, t├Ąpsustage hind ja k├Ąttetoimetamise v├Áimalused eraldi e-posti v├Ái telefoni teel.

Rohkem kui 100-euroste tellimuste korral on saatmine Eesti piires tasuta.

5.    Kauba tagastamine ja v├Ąljavahetamine

Kui ostetud kaup ei sobi ja/v├Ái ei vasta ostja ootustele, on v├Áimalik ostu-m├╝├╝gileping 14 p├Ąeva jooksul t├╝histada. Seejuures kohustub ostja tagastama kauba viivitusteta, aga mitte hiljem kui 30 p├Ąeva p├Ąrast kauba tagastamise taotluse esitamist. M├╝├╝ja kohustub tagastama kauba eest tasutud summa viivitusteta, aga mitte hiljem kui 30 p├Ąeva p├Ąrast taotluse saamist (v├Ála├Áigusseadus ┬ž 56). Raha tagastatakse ainult sellele kontole, millelt tellimuse eest tasuti. Lepingu t├╝histamisel kohustub ostja h├╝vitama postikulud ja muud kauba tagastamisega seotud kulud summas kuni 10 eurot. Defektse kauba korral h├╝vitame k├Áik kauba v├Ąljavahetamisega seotud kulud.

N├Áuded tagastatavale kaubale:

- toode ei tohi olla kasutatud

- toode peab olema avamata v├Ái kahjustamata originaalpakendis

- toode ei tohi olla kahjustatud/m├Ą├Ąrdunud

NB! Kui toode ei vasta ├╝laltoodud n├Áuetele, ei kuulu see tagastamisele ega v├Ąljavahetamisele.

Kui Teil on tekkinud k├╝simusi tellimistingimuste, kauba k├Ąttetoimetamise v├Ái tagastamise kohta, kirjutage e-posti aadressil info@toplures.ee.